Set Shaklee Mama x Embun by Tanamera : Pendekatan Holistik untuk Kesejahteraan Ibu Mengandung

 

Rahsia Perjalanan Kehamilan Sihat

Kalau entry yang lepas ikin cerita tentang kepentingan nutrisi bagi ibu mengandung, kali ini ikin akan cerita pasal supplement yang terbaik untuk ibu-ibu mengandung pula 😃

Jika kita sentuh dalam aspek pemilihan gaya hidup sihat dan penjagaan pre-natal, satu nama yang pasti terserlah - Shaklee!

Sebagai pendokong kesihatan dan kesejahteraan hidup secara semulajadi, ikin dengan bangga memperkenalkan kepada anda set Shaklee yang terbaru, iaitu Set Shaklee Mama x Embun!

Satu pakej penjagaan pre-natal yang komprehensif yang direka khas untuk memberikan pengalaman ibu mengandung suatu perjalanan kehamilan yang sihat dan mudah.


Memahami Set Shaklee Mama 

Set Shaklee Mama bukanlah sekadar supplement tambahan pre-natal semata-mata; ia adalah pendekatan holistik yang paling asas untuk bantu memberikan nutrisi paling penting buat ibu dan bayi. Supaya kesihatan dan perkembangan kedua-duanya berada pada tahap yang optimum di sepanjang durasi kehamilan.

Set ini terdiri daripada pemilihan produk kesihatan yang dirangka dengan teliti untuk memenuhi keperluan unik ibu mengandung.


Vita-lize™

Ini adalah asas Set Shaklee Mama. Perapat jurang nutrisi dalam diet harian ibu-ibu mengandung. 

Vita-lize™ adalah sumber vitamin dan mineral penting. Berfungsi untuk menyokong keseluruhan kesihatan ibu semasa mengandung, dari kesihatan tulang hingga sokongan imun.

Tambahan pula ketika mengandung ibu-ibu mempunyai alahan yang teruk & tak boleh makan banyak makanan. Jadi Vita-lize boleh bantu berikan nutrisi yang sepatutnya supaya tidak timbul masalah-masalah yang lebih berat.

B Complex & Asid Folik:

Asid Folik ialah salah satu daripada spektrum luas Vitamin B. Dan Asid Folik ialah nutrisi yang paling penting bagi ibu-ibu hamil, terutama sekali ketika di awal kehamilan. 

Ini kerana Asid Folik berperanan dalam membentuk saraf janin. Tanpa Asid Folik yang mencukupi, janin menghadapi risiko cacat saraf yang akan mengakibatkan kecacatan kekal seumur hidup, jika bayi itu panjang umur dan dapat hidup selepas kelahiran.


Omega Guard:

Asid Lemak Omega-3 ini penting dalam perkembangan otak dan mata bayi. Omega-3 daripada Shaklee ini dipilih daripada sumber yang terbaik & disuling secara berperingkat sebanyak 3 kali supaya hanya kandgg5kipungan Omega3 yang paling berkualiti didapati. Keseimbangan ideal EPA dan DHA dalam Omega Guard memastikan perkembangan kognitif yang optimum untuk si kecil anda.

ESP

Protein dan serat dalam ESP berfungsi menjaga diet yang seimbang semasa hamil. Protein ialah asas pembentukkan sel. Siapa lagi yang memerlukan protein yang banyak macam ibu mengandung? Badan yang dalam proses menghasilkan beribu-ribu sel baru setiap masa supaya dapat membentuk janin yang kuat dan sihat.

Shake protein dan serat Shaklee ini bukan sahaja boleh membuat anda kenyang, tetapi juga membekalkan nutrien penting sambil menyokong penghadaman yang sihat.

OsteNutrix:

OsteNutrix ialah supplement kalsium yang sangat popular dikalangan ibu-ibu mengandung. Ini kerana keberkesanannya begitu terserlah melebihi pesaing-pesaing jenama lain. 

Kalsium sangat penting ketika hamil kerana jika ibu kekurangan kalsium, janin akan menyedut kalsium daripada tulang-tulang ibu sendiri untuk membentuk tulang bayi. Jika ini berlaku, ibu berisiko tinggi untuk menghadapi osteoporosis lebih awal daripada usia.

Kandungan kalsium, magnesium, vitamin D, zink, manganese, copper dan boron ini memberi banyak kelegaan sakit kepada ibu-ibu mengandung seperti:

- cramp kaki
- sembelit
- sakit gigi
- lenguh-lenguh badan
- susah nak tidur


Merawat Tubuh dan Bayi Anda

Kehamilan adalah perjalanan yang penuh dengan transformasi. Disebabkan itu, Shaklee memilih supplement yang terbaik untuk disatukan dalam Set Shaklee Mama x Embun. Ia bukan sekadar koleksi produk; ia adalah sistem sokongan, panduan, dan komitmen terhadap kesihatan anda dan kesejahteraan bayi anda. 

Inilah sebabnya mengapa ia adalah pilihan utama untuk ibu-ibu yang sedang mengandung:

Manfaat Shaklee Mama Set X Embun

  1. Pemakanan Optimum: Shaklee Mama Set menyediakan sumber nutrien penting yang seimbang, memastikan bahawa anda dan bayi anda menerima pemakanan yang diperlukan.

  2. Bahan Dipercayai: Shaklee terkenal dengan komitmen mereka untuk menggunakan bahan berkualiti tinggi, selamat, dan terbukti berkesan secara saintifik- bukan sahaja melalui testimonial. 

  3. Ujian klinikal : Setiap produk dalam set ini diuji secara klinikal dengan teliti bertahun-tahun sebelum ia dipasarkan kepada pengguna. 

  4. Ujian kualiti : Setiap kali produksi juga produk akan diuji supaya kualitinya terjamin dan sejajar dengan janji Shaklee.

  5. Pendekatan Holistik: Set Shaklee Mama x Embun bukan hanya tentang apa yang anda makan tetapi juga bagaimana ia merawat tubuh anda secara dalaman dan luaran. 

  6. Set Shaklee Mama x Tanamera menggalakkan kesejahteraan holistik melalui supplement tambahan dan produk gaya hidup.

  7. Tenaga dan Vitaliti: Katakan selamat tinggal kepada keletihan semasa hamil. Set Shaklee Mama x Embun akan memastikan anda boleh aktif dan bertenaga sepanjang hari.

  8. Ketenangan Hati: Kehamilan boleh menjadi suatu pengalaman yang menghantui, tetapi dengan Set Shaklee Mama x Embun, anda mempunyai rakan yang memahami keperluan unik anda dan menyokong anda setiap langkah.

Tambahan Embun by Tanamera: Sentuhan Semulajadi untuk Penjagaan Pre-natal

Dalam usaha yang berterusan untuk menyediakan yang terbaik dalam penjagaan pre-natal, Shaklee memperkenalkan tambahan baru kepada Set Shaklee Mama - iaitu Embun by Tanamera. 

Tanamera merupakan sebuah jenama yang tidak asing lagi dalam mengabdikan diri kepada kesejahteraan semulajadi dan organik untuk menghasilkan produk penjagaan diri ketika mengandung & bersalin. Ibu-ibu akan rasa bagaikan dimanja di spa!

Produk yang terpilih telah diformulasikan khas untuk Shaklee sahaja untuk membelai badan ibu mengandung yang sensitif. Gabungan yang unik ini akan membuatkan perjalanan kehamilan anda satu perjalanan yang menggembirakan dan penuh positif.


Produk Penjagaan Prenatal Tanamera

  1. Krim Tanda Regangan: Terima perubahan badan anda dengan Krim Tanda Regangan Embun, yang direka untuk menjaga kulit anda tetap lembut & lembab serta dapat mengurangkan penampilan tanda regangan (stretchmark)

  2. Minyak Magnesium: Berikan diri anda belaian dengan minyak urutan yang menenangkan dari Embun Tanamera, yang dirumuskan khas untuk melegakan ketegangan otot dan tekanan yang berkaitan dengan kehamilan.

Kebaikan Tanamera

  • Bahan Semulajadi: Produk Tanamera diperbuat daripada bahan semulajadi berdasarkan tumbuhan, bebas daripada bahan kimia berbahaya, dan lembut terhadap anda dan bayi anda.

  • Kesejahteraan Holistik: Tanamera sejajar dengan pendekatan holistik kami terhadap penjagaan prenatal, memberi tumpuan kepada bukan sahaja kesejahteraan fizikal tetapi juga kesihatan emosi dan mental.

  • Tradisi Menyatu dengan Sains: Tanamera menggabungkan amalan kesejahteraan tradisional dengan pengetahuan sains moden untuk mencipta produk yang memberikan lega dan penjagaan yang berkesan.

Kesimpulan

Akhirnya, Set Shaklee Mama, yang diperkayakan dengan produk semulajadi disatukan dengan Embun by Tanamera, adalah bukti komitmen Shaklee yang tidak berbelah bahagi kepada pemeliharaan kehidupan dan peningkatan kesihatan ibu mengandung.

Dengan rangkaian produk yang komprehensif yang direka khas untuk memenuhi keperluan anda, kami menjemput anda untuk memulakan perjalanan kehamilan anda dengan penuh keyakinan, dengan penjagaan dan kualiti Shaklee dan Tanamera di sisi anda.

Mulakan perjalanan kehamilan yang sihat hari ini dengan Set Shaklee Mama x Embun by Tanamera. Kesejahteraan anda dan kesihatan bayi anda berhak mendapat yang produk terbaik dunia.


Semoga entry kali ni dapat memberi manfaat kepada semua ibu-ibu dalam menjalani pengalaman mengandung yang baik dan tenang.


Ok..jumpa lagi di entry yang lainnn.. Bye! 

Stay safe, stay healthy.

❤️,
Shikin Shams 

#shikinshaklee
#NextLevelBlogging
#Blogmegashaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023
#NUR✨
#shakleewangsamaju
#shakleelembahkeramat
#shakleesgbuloh
#nutrisiibumengandung


----

Daftar Ahli Shaklee hanya RM35 sahaja.
Hubungi kami untuk mengetahui tentang peluang bisnes Shaklee hanya dari rumah dan secara online.

Follow & Like Facebook : Nur Ashikin
Follow Instagram personal : Shikin_Shams

----
PENAFIAN :
Semua penulisan tentang produk dan testimoni yang dikongsi di blog ini bukan bertujuan untuk merawat dan menyembuhkan penyakit. Sebarang masalah kesihatan mestilah diajukan kepada pakar perubatan yang diiktiraf.



Comments

Popular Posts