Umrah 2021


Salam Jumaat yang barokah. 
Salam sejahtera kepada junjungan besar Rasullullah SAW.

Dulu, ikin tengok gambar ni.. takde apa yang dirasakan. I know its Kaabah & Masjidil Haram.  And I've been there.

No feeling whatsoever to go there again. Because to me, I've been there already! Nak pergi tempat lain pulak lah.

Until a few weeks back. I got a news that my friend is going there soon. With her whole family.

Mestilah ikin happy for her..going there with the whole family is a dream come true for a lot of people!

But then, it strucked me right at the centre of my heart. I need to go there too. And I cried so hard for days! 

Rasa nak pergi buat umrah tu datang dengan tiba² aje. And it became stronger everyday.

Semalam pulak delegasi Shaklee dah berlepas untuk mengerjakan umrah bertaraf 5 bintang secara free.

Bertambah² keinginan nak pergi tu. I target to go next year insyaaAllah. Kumpul duit dulu. 

I am willing to let go of my longing feeling to 'balik kampung' to Swiss & London just for this trip.

Semoga impian ni jadi kenyataan insyaaAllah. Aamiin..  ❤️

Comments